Koch, Therese Brastad; Haddeland, Kristine (2024). Videreutdanning i praksisveiledning med fysiske og digitale samlinger. Nordisk sygeplejeforskning. ISSN: 1892-2678. 14 (4). s 1 - 12. doi:10.18261/nsf.14.4.4.
Meum, Torbjørg Træland; Koch, Therese Brastad; Briseid, Hanne Synøve; Rabben, Jannicke; Vabo, Grete (2021). Perceptions of digital technology in nursing education: A qualitative study. Nurse Education in Practice. ISSN: 1471-5953. doi:10.1016/j.nepr.2021.103136.
Meum, Torbjørg Træland; Koch, Therese Brastad; Briseid, Hanne Synøve; Vabo, Grete Lund; Rabben, Jannicke (2021). Perceptions of digital technology in nursing education: A qualitative study. Nurse Education in Practice. ISSN: 1471-5953. 54s 1 - 6. doi:10.1016/j.nepr.2021.103136.
Haddeland, Kristine; Koch, Therese Brastad (2024). Hvordan kan en delvis digital videreutdanning i veiledning bidra til å gjøre sykepleiere trygge i veilederrollen?.
Haddeland, Kristine; Koch, Therese Brastad (2023). Videreutdanning i praksisveiledning med fysiske og digitale samlinger: En kvalitativ studie om sykepleieres erfaringer.
Haddeland, Kristine; Koch, Therese Brastad (2022). Læringsmiljø og veiledning i kommunal praksis - Utforskning av digitale muligheter i praksisveiledning.