15. sep 2023

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Disputas: Amy Ann Vik: Religious Prosocial Crowdlending: Dual-market Success Mechanisms

15 sep
kl 14:00 - 23:00

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Amy Ann Vik disputerer med ph.d.-avhandlingen Religious Prosocial Crowdlending: Dual-market Success Mechanisms.

Vik har fulgt ph.d.-programmet ved Handelshøyskolen, med spesialisering i International Business.

Prøveforelesning starter kl. 14.00

Disputas starter kl. 15.00

Tema for prøveforelesning: Significance and implications of prosocial crowdlending in traditional religious developing economies

Les avhandlingen i AURA.

Disputasleder: Professor Kalanit Efrat

Evalueringskomite:

• Førsteopponent: Professor Mine Karatas-Ozkan, Universitet i Southampton
  • Andreopponent: Professor Adele Berndt, Jönköping Universitet
  • Komitéleder: Førsteamanuensis John Arngrim Hunnes

Veiledere i doktorgradsarbeidet:

Hovedveileder: Professor Rotem Shneor

Slik følger du digitalt:

Disputasen er åpen for alle. Meld deg på via denne Zoom-lenken for å følge digitalt.

Du logger deg på tidligst 10 minutter før oppgitt tid. Etter dette kan du når som helst forlate og komme inn igjen i disputasen.

Opponent ex auditorio:

Tidsfrist for å stille spørsmål er senest i løpet av pausen mellom opponentene. Spørsmål ex auditorio fra publikum kan sendes til Gunvor Guttormsen.