31. okt 2023

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Disputas: Anne Lise Due: Revisiting Theory Y: Exploring the impact of positive leader assumptions on leadership for intrinsic motivation in followers

Disputasen foregår på campus og digitalt. Se nederst på siden hvordan publikum kan overvære disputasen digitalt (online).

Anne Lise Due (foto)

31 okt
kl 09:00 - 23:00

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Anne Lise Due disputerer med ph.d.-avhandlingen «Revisiting Theory Y: Exploring the impact of positive leader assumptions on leadership for intrinsic motivation in followers”

Due har fulgt ph.d.-programmet ved Handelshøyskolen med spesialisering i International Management.

Prøveforelesning starter kl. 09.00

Disputas starter kl. 10.00

Tema for prøveforelesning: Critical Evaluation of McGregor’s (1960-2006) Classical Theory Y

Les avhandlingen i AURA

Disputasleder: Dekan Kristin Wallevik

Evalueringskomite:

• Førsteopponent: Tommi Auvinen, Senior Lecturer, University of Jyväskÿla
  • Andreopponent: Pasi Sajasalo, Dosent, University of Jyväskÿla
  • Komitéleder: Soogand Golesorkhi, Professor, Universitet i Agder

Veiledere i doktorgradsarbeidet:

Hovedveiledere: Professor Emeritus Harald Knudsen og Professor Kimmo Alajoutsijärvi

Slik følger du digitalt:

Disputasen er åpen for alle. Meld deg på via denne Zoom-lenken for å følge digitalt.

Du logger deg på tidligst 10 minutter før oppgitt tid. Etter dette kan du når som helst forlate og komme inn igjen i disputasen.

Opponent ex auditorio:

Tidsfrist for å stille spørsmål er senest i løpet av pausen mellom opponentene. Spørsmål ex auditorio fra publikum kan sendes til Gunvor Guttormsen