22. mai 2023

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Disputas: Antoine de Padoue Shyikira: Long term stability of silicide based thermoelectric materials and modules

Disputasen foregår på campus og digitalt. Se nederst på siden hvordan publikum kan overvære disputasen digitalt (online).

Antoine de Padoue Shyikira (foto)

kl 10:15 - 23:00

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Tittel på avhandling: Long term stability of silicide based thermoelectric materials and modules

Når og hvor: 22. mai, Campus Grimstad, C2 040

Antoine de Padoue Shyikira disputerer med ph.d.-avhandlingen Long term stability of silicide based thermoelectric materials and modules.

Shyikira har fulgt ph.d.-programmet ved Fakultet for teknologi og realfag, med spesialisering i Fornybar energi

Prøveforelesning starter kl. 10.15

Disputas starter kl. 12.15

Tema for prøveforelesning: Advancements in thermoelectric energy harvesting for sustainable energy conversion

Les avhandlingen i AURA

Disputasleder: Professor Henrik Kofoed Nielsen

Evalueringskomite:

• Førsteopponent: Professor Gao Min, Cardiff University
  • Andreopponent: Professor Bjørn C. Hauback, IFE (Institutt for energiteknikk)
  • Komitéleder: Professor Mohan Lal Kolhe, UiA

Veiledere i doktorgradsarbeidet:

• Hovedveileder: Professor Hugh Middleton
  • Medveileder: Professor Tor Oscar Sætre
  • Medveileder: Førsteamanuensis Gunstein Skomedal

Slik følger du disputasen digitalt:

Disputasen er åpen for alle. Meld deg på via denne Zoom-lenken for å følge digitalt.

Du logger deg på tidligst 10 minutter før oppgitt tid. Etter dette kan du når som helst forlate og komme inn igjen i disputasen.

Opponent ex auditorio:

Tidsfrist for å stille spørsmål er senest i løpet av pausen mellom opponentene. Spørsmål ex auditorio fra publikum kan sendes til Emma Elisabeth Horneman, e-post: Emma.e.Horneman@uia.no