3. okt 2023

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Disputas: Benedikte Wrålsen: Environmental and economic assessments of electric vehicle battery end-of-life business models

Disputasen foregår på campus og digitalt. Se nederst på siden hvordan publikum kan overvære disputasen digitalt (online).

3 okt
kl 10:15 - 23:00

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Benedikte Wrålsen disputerer med ph.d.-avhandlingen "Environmental and economic assessments of electric vehicle battery end-of-life business models".

Wrålsen har fulgt ph.d.-programmet ved Handelshøyskolen.

Prøveforelesning starter kl. 10.15

Disputas starter kl. 12.00

Tema for prøveforelesning: "Circular Business Models as Drivers for Change in the Electrical Vehicle (EV) Industry"

Les avhandlingen i AURA

Disputasleder: Dekan Kristin Wallevik

Evalueringskomite:

• Førsteopponent: Professor Rupert Baumgartner, University of Graz
  • Andreopponent: Professor Nancy Bocken, Maastricht University
  • Komitéleder: Førsteamanuensis John Arngrim Hunnes, UiA

Veiledere i doktorgradsarbeidet:

• Hovedveileder: Professor Magnus Hellström, UiA
  • Biveiledere: Førsteamanuensis Reyn O’Born og forsker Bernard Fäßler, UiA

Slik følger du digitalt:

Disputasen er åpen for alle. Meld deg på via denne Zoom-lenken for å følge digitalt.

Du logger deg på tidligst 10 minutter før oppgitt tid. Etter dette kan du når som helst forlate og komme inn igjen i disputasen.

Opponent ex auditorio:

Tidsfrist for å stille spørsmål er senest i løpet av pausen mellom opponentene. Spørsmål ex auditorio fra publikum kan sendes til Gunvor Guttormsen