26. okt 2023

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Disputas: Guodong Liang: Numerical and Experimental Study of Shared Mooring Systems for Prototype Floating Wind Farm

Disputasen foregår på campus og digitalt. Se nederst på siden hvordan publikum kan overvære disputasen digitalt (online).

Guodong Liang (foto)

26 okt
kl 10:15 - 23:00

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Guodong Liang disputerer med ph.d.-avhandlingen Numerical and Experimental Study of Shared Mooring Systems for Prototype Floating Wind Farm.

Guodong Liang har vært knyttet til ph.d.-programmet ved Teknologi og realfag, med spesialisering i Bygg.

Prøveforelesning starter kl. 10.15

Disputas starter kl. 12.15

Tema for prøveforelesning: Mooring dynamics of floating wave energy converters in wave parks

Les avhandlingen i AURA

Disputasleder: Paul Ragnar Svennevig

Evalueringskomite:

• Førsteopponent: Professor Jonas Willhelm Ringsberg, Chalmers University of Technology, Sverige
  • Andreopponent: Seniorforsker Marit Irene Kvittem, SINTEF Ocean
  • Komitéleder: Professor Mathew Sathyajith, Universitet i Agder

Veiledere i doktorgradsarbeidet:

• Hovedveileder: Førstemanuensis, Zhiyu Jiang, Universitet i Agder
  • Medveileder: Dr. Karl Otto Merz, Framti Production AS

Slik følger du digitalt:

Disputasen er åpen for alle. Meld deg på via denne Zoom-lenken for å følge digitalt.

Du logger deg på tidligst 10 minutter før oppgitt tid. Etter dette kan du når som helst forlate og komme inn igjen i disputasen.

Opponent ex auditorio:

Tidsfrist for å stille spørsmål er senest i løpet av pausen mellom opponentene. Spørsmål ex auditorio fra publikum kan sendes til Emma Horneman.