12. okt 2023

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Disputas: Rohan Thekkemarickal Money: Online Machine Learning for Inference from Multivariate Time-series

Disputasen foregår på campus og digitalt. Se nederst på siden hvordan publikum kan overvære disputasen digitalt (online).

12 okt
kl 10:15 - 15:00

Legg til kalender

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Rohan Thekkemarickal Money disputerer med ph.d.-avhandlingen Online Machine Learning for Inference from Multivariate Time-series.

Rohan Thekkemarickal Money har vært knyttet til ph.d.-programmet ved Teknologi og realfag, med spesialisering i IKT, fagområde Kunstig intelligens.

Prøveforelesning starter kl. 10.15

Disputas starter kl. 12.15

Tema for prøveforelesning: "Introduction to graph signal processing and its applications"

Les avhandlingen i AURA: Online Machine Learning for Inference from Multivariate Time-series

Disputasleder: Instituttleder, Folke Haugland

Evalueringskomite:

• Førstseopponent: Professor Stefan Werner,NTNU, Norge
  • Andreopponent: Associate Professor Saikat Chatterjee, KTH Royal Institute of Technology, Sverige
  • Chair of the assessment committee: Professor Christian Walter Peter Omlin

Veiledere i doktorgradsarbeidet:

• Hovedveileder: Professor Baltasar Enrique Beferull - Lozano, UiA
  • Medveileder: Joshin Krishnan, UiA

Slik følger du digitalt

Disputasen er åpen for alle. Meld deg på via denne Zoom-lenken for å følge digitalt

Du logger deg på tidligst 10 minutter før oppgitt tid. Etter dette kan du når som helst forlate og komme inn igjen i disputasen.

Opponent ex auditorio:

Tidsfrist for å stille spørsmål er senest i løpet av pausen mellom opponentene. Spørsmål ex auditorio fra publikum kan sendes til Emma Horneman