Gå til hovedinnhold

You are now on UiA's old website. The information you find here may be outdated.

Visit our new website

0
Jump to main content

Linda Cecilie Halvorsen

Assistant Professor

Scientific publications

  • Halvorsen, Linda Cecilie (2023). Physically active lessons as a teaching method for inclusion in music education: An autoethnographic study on how teaching methods are contributions or barriers to inclusion. Education as an impulse for social inclusion. ISBN: 978-83-65727-79-4. The Ignacy Jan Paderewski Academy of Music in Poznań. Kapittel. s 163 - 198.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2022). Lekcje aktywne fizycznie jako inkluzywna metoda nauczania w edukacji muzycznej: autoetnograficzne studium przypadku. Edukacja jako impuls do społecznej inkluzji. ISBN: 978-83-65727-68-8. Akademia Muzyczna im. I.  J. Paderewskiego w Poznaniu. s 159 - 194.
  • Balsnes, Anne Haugland; Halvorsen, Linda Cecilie (2021). Historier om den klassiske musikken. Musikkhistorie for barn og unge. ISBN: 978-82-91379-59-3. Musikkforlagene. s 224.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2024). Prestasjonsforberedelse - Trygg på scenen.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2024). Om utvikling av noteopplæring i lys av fysisk aktiv læring til bruk for kulturskoleelever.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2024). Inkludering i kulturskolen.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2022). Historier om den klassiske musikken. Et konsertforedrag med elever fra Stjørdal kulturskole.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2022). Fysisk aktiv læring i musikkliteracy. Notelæring som en kroppslig aktivitet.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2022). Musikkhistorie og lytting som en del av musikkfaget.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2021). Crisis in music education or long-awaited opportunity of exploring future ways of teaching?.
  • Halvorsen, Linda Cecilie (2021). Fysisk aktiv læring i musikkliteracy som undervisningsmetode for kulturskoleelever.

Sectors

Last changed: 23.05.2023 13:05