Ivashenko Amdal, Irina; Mastad, Line Beate Tandsæther (2022). Forståelsen av lærerutdannerrollen blant skolebaserte lærerutdannere i Norge. Acta Didactica Norden (ADNO). ISSN: 2535-8219. 16 (1). doi:10.5617/adno.9154.
Amdal, Irina Ivashenko; Eklund, Gunilla Brita Maria; Mastad, Line Beate Tandsæther; Endresen-Maharaj, Kristin; Kristiansen, Christine Watne; Henriksson, John (2024). Symposium: Teacher education in change: Ideas for development of pre-service teacher education.
Mastad, Line Beate Tandsæther; Ivashenko Amdal, Irina; Nygren-Landgärds, Christina (2024). Pedagogy Matters: First-year pre-service teachers' reflections on their professional development.
Mastad, Line Beate Tandsæther; Sirevåg, Lene C.H. (2024). I am able.
Mastad, Line Beate Tandsæther; Govertsen, Ingunn; Østmoe, Kjersti (2023). Samarbeid for bedre lærerutdanning. Betydning av flerpartssamrbeid om utvikling og gjennomføring av et skolebasert studium i veiledningspedagogikk..
Mastad, Line Beate Tandsæther (2023). Estetiske lærprosesser og utvikling av.
Mastad, Line Beate Tandsæther (2023). Estetiske læreprosesser og utvikling av læreridentitet.
Mastad, Line Beate Tandsæther (2023). It is all about telling stories.
Mastad, Line Beate Tandsæther (2022). Knitted contemporary art as a narrative path to democratic Bildung..
Mastad, Line Beate Tandsæther (2022). Tredjeromssamarbeid i utviklingen av studie for lærerutdannere i praksisfeltet.