Melby, Kristian Leonard; Sætra, Mette K Ragnhildstveit; Safari, Mugula Chris; Bachke, Carl Christian (2024). «Dette skremmer meg litt, og jeg tror det blir utfordrende»: En tematisk innholdsanalyse av studentskrevne logger fra første praksisperiode i vernepleierstudiet. UNIPED. ISSN: 1500-4538. 47 (1). s 74 - 88. doi:10.18261/uniped.47.1.7.
Sætra, Mette K Ragnhildstveit; Melby, Kristian Leonard; Safari, Mugula Chris; Bachke, Carl Christian (2022). «Vi gjorde hverandre gode, men det dabbet av og stoppet opp»: Vernepleierstudenters erfaringer med loggskriving og gruppeveiledning. NORDVEI: Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk. ISSN: 2535-3047. 7doi:10.15845/ntvp.v7i1.3413.
Hansen, Linda Iren Mihaila; Sætra, Mette K Ragnhildstveit; Oterholt, Frank (2021). Profesjonsessay i utdanningen – et didaktisk virkemiddel for studenter til å utvikle sin sykepleieridentitet og «sykepleiekraft»..
Bachke, Carl Christian; Melby, Kristian Leonard; Sætra, Mette K Ragnhildstveit; Safari, Mugula Chris (2019). LOGGSKRIVING FRA PRAKSIS I VERNEPLEIERSTUDIET.
Sætra, Mette K Ragnhildstveit (2018). Model of practical skill performance.
Sætra, Mette K Ragnhildstveit (2018). Model of practical skill performance.