I 2024-27 er 50% av stillinga mi knytt til funksjon som visedekan for forsking ved Fakultetet for humaniora og pedagogikk.
Mi eiga forsking dreier seg særleg om multimodal, visuell og digital kommunikasjon, dels i tilknyting til utdanningsfeltet og dels meir allmennt. Eg har undervist og rettleia på mange emne i studietilbodet til Institutt for nordisk og mediefag, særleg masterprogrammet i samfunnskommunikasjon og i ulike norskfaglege emne i lærerutdanningane.
Multimodalitet, diskursanalyse, lærerutdanningsforskning, literacy, kommunikasjon i barnehage og skole, semiotisk teknologi, sosialsemiotikk, sosiale medier.
Funksjonar og verv
Prodekan for forsking ved Fakultet for humaniora og pedagogikk (2019-2023)
Medlem i Det nasjonale publiseringsutvalet for humaniora (2019-2023; 2024-2027)
Medlem i UiAs ansettelsesutval (2023-).
Medlem av Fakultetsstyret for samfunnsvitenskap, UiA (2024-2027). Varamedlem i Fakultetsstyret for Helse og idrettsvitenskap, 2019-2023.
Leiar for referansegruppa for studiesenteret Metochi, UiA (2024-)
Plasstillitsvald/hovudtillitsvald Utdanningsforbundet UiA (ca. 2014-2019)
Forskingsprosjekt
Deltakar i forskingsprosjektet ReMed - Resilient Media for Democracy in the Digital Age (2023-2026), finansiert av Horizon Europe.
Deltakar i forskingsprosjektet "CritLit - Critical Literacy in a digital and global textual world", (2020-2023), finansiert av NFR.
Leiar for den nordiske foreninga for SFL og sosialsemiotikk (2019–d.d.). Nestleiar 2013–2019.
Medredaktør for tidsskriftet Visual Communication, SAGE (2017–2020).
Medlem av forskingsgruppa Medie- og kommunikasjonsforskingsgruppa ved Fakultetet for humaniora og pedagogikk, UiA.
Leiar for forskingsgruppa Utdanningstekst i perioden 2015–2019.Leiar for prosjektet "Evalueringstekst" (2017-2018).
Medleiar av forskingsprosjekt om "Social Media as Semiotic Technology" i samarbeid med Senter for multimodal kommunikasjon ved Syd-Dansk Universitet (2015–2018).
Deltakar i forskingsprosjektet "DigiGLU – Digital tekstkompetanse og bruk av læringsressurser i ny grunnskolelærerutdanning", støtta av Uglandsfondet 2013–2015.
Deltakar i forskingssatsninga "MULTIKUL– Multimodalitet og kulturendring", UiA, 2011–2015.
Deltakar i forskingsprosjektet Multimodalitet, sjanger og design, støtta av NFR, 2007–2011.
Sist endret: 26.01.2024 12:01