Gå til hovedinnhold

Du er nå på UiAs gamle nettsider. Informasjonen du finner her kan være utdatert.

Her finner du våre nye nettsider

0
Hopp til hovedinnhold

Gunhild Kvåle

Professor

Visedekan for forskning

 
Kontor:
E2073 ( Universitetsveien 25, Kristiansand )

I 2024-27 er 50% av stillinga mi knytt til funksjon som visedekan for forsking ved Fakultetet for humaniora og pedagogikk. 

Mi eiga forsking dreier seg særleg om multimodal, visuell og digital kommunikasjon, dels i tilknyting til utdanningsfeltet og dels meir allmennt. Eg har undervist og rettleia på mange emne i studietilbodet til Institutt for nordisk og mediefag, særleg masterprogrammet i samfunnskommunikasjon og i ulike norskfaglege emne i lærerutdanningane.

Cristin-profil

Faglige interesser

Multimodalitet, diskursanalyse, lærerutdanningsforskning, literacy, kommunikasjon i barnehage og skole, semiotisk teknologi, sosialsemiotikk, sosiale medier.

 

Prosjekter

Funksjonar og verv

Prodekan for forsking ved Fakultet for humaniora og pedagogikk (2019-2023)

Medlem i Det nasjonale publiseringsutvalet for humaniora (2019-2023; 2024-2027)

Medlem i UiAs ansettelsesutval (2023-). 

Medlem av Fakultetsstyret for samfunnsvitenskap, UiA (2024-2027). Varamedlem i Fakultetsstyret for Helse og idrettsvitenskap, 2019-2023. 

Leiar for referansegruppa for studiesenteret Metochi, UiA (2024-)

Plasstillitsvald/hovudtillitsvald Utdanningsforbundet UiA (ca. 2014-2019)

 

Forskingsprosjekt

Deltakar i forskingsprosjektet ReMed - Resilient Media for Democracy in the Digital Age (2023-2026), finansiert av Horizon Europe.

Deltakar i forskingsprosjektet "CritLit - Critical Literacy in a digital and global textual world", (2020-2023), finansiert av NFR.

Leiar for den nordiske foreninga for SFL og sosialsemiotikk (2019–d.d.). Nestleiar 2013–2019.

Medredaktør for tidsskriftet Visual Communication, SAGE (2017–2020).

Medlem av forskingsgruppa Medie- og kommunikasjonsforskingsgruppa ved Fakultetet for humaniora og pedagogikk, UiA.

Leiar for forskingsgruppa Utdanningstekst i perioden 2015–2019.Leiar for prosjektet "Evalueringstekst" (2017-2018). 

Medleiar av forskingsprosjekt om "Social Media as Semiotic Technology" i samarbeid med Senter for multimodal kommunikasjon ved Syd-Dansk Universitet (2015–2018).

Deltakar i forskingsprosjektet "DigiGLU – Digital tekstkompetanse og bruk av læringsressurser i ny grunnskolelærerutdanning", støtta av Uglandsfondet 2013–2015.

Deltakar i forskingssatsninga "MULTIKUL– Multimodalitet og kulturendring", UiA, 2011–2015.

Deltakar i forskingsprosjektet Multimodalitet, sjanger og design, støtta av NFR, 2007–2011. 

Vitenskapelige publikasjoner

  • Veum, Aslaug; Kvåle, Gunhild (2024). Det tekstkritiske klasserommet. Funn og erfaringer fra CritLit-prosjektet. ISBN: 9788215071121. Universitetsforlaget. s 328.
  • Tønnessen, Elise Seip; Birkeland, Nils Rune; Drange, Eli-Marie D.; Kvåle, Gunhild; Rambø, Gro-Renée; Vollan, Magnhild (2016). Hva gjør lærerstudenter når de studerer? Lesing, skriving og multimodale tekster i norsk grunnskolelærerutdanning. ISBN: 978-82-15-02631-2. Universitetsforlaget. s 256.
  • Kvåle, Gunhild; Maagerø, Eva; Veum, Aslaug (2015). Kontekst, språk og multimodalitet: Nyere sosialsemiotiske perspektiver. ISBN: 978-82-321-0433-8. Fagbokforlaget. s 276.
  • Kvåle, Gunhild (2024). "Visuelle virkelighetsversjoner. KI-genererte bilder som inngang til kritisk literacy i skolen".
  • Kvåle, Gunhild (2024). "illustrasjonsbilder og KI-genererte bilder".
  • Kvåle, Gunhild (2024). "Critical approaches to generative AI imagery & other digital semiotic technologies".
  • Kvåle, Gunhild; Løvland, Anne; Ertzeid, Ingrid Elisabeth (2024). Boklansering: Det tekstkritiske klasserommet.
  • Kvåle, Gunhild; Westberg, Gustav (2024). "De generisk unike AI-bildene. En kritisk analyse av Dall-E som semiotisk teknologi".
  • Kvåle, Gunhild; Wehus, Walter Norman (2024). "KI-bilder av ungdom: – De blir gjort så vakre at det blir påtrengende".
  • Kvåle, Gunhild (2024). "KI-bilder av tenåringer: – Alle er slanke, vakre og har perfekt hud".
  • Kvåle, Gunhild (2024). "Kritisk literacy, multimodalitet og teknologi".

Sist endret: 26.01.2024 12:01