Jeg er utdannet sosionom med master i sosiologi- og sosialt arbeid. For tiden jobber jeg med en doktoravhandling som utforsker forventninger og sosiale normer knyttet til foreldrerollen i Norge, sett opp mot en barnehagekontekst. I tillegg til disse fagområdene har jeg en spesiell interesse i temaer som sosial kontroll, integrering, introduksjonsprogrammet, makt, New Public Management (NPM), profesjonsmakt, profesjonsidentitet og samarbeid på tvers av sektorer og profesjoner.
Jeg er opptatt av viktigheten av å veilede og undervise studenter i studieteknikk, akademisk lesing og akademisk skriving. Digitalisering interesserer meg og spesielt gaming. Jeg er opptatt av hvordan gaming kan sees på som en ressurs både blant unge og på et mer generelt nivå. I tillegg er jeg interessert i hvordan vi som institusjon kan bruke gaming inn i forelesning og undervisningsopplegg.
Min masteravhandling handlet om introduksjonsprogrammet, med fokus på temaer som makt og integrering. Doktorgradsprosjektet mitt vedrører barnehage og barnehage. Sentrale emner er blant annet profesjonsidentitet, profesjonelt skjønn, New Public Management (NPM) og profesjonsmakt.
Forelser i studieteknikk for bachelor- og masterstudenter ved instituttet for sosiologi og sosialt arbeid
Mastermentor for masterstudenter i sosiologi- og sosialt arbeid
Ferdighetslærer for bachelorstudenter i sosialt arbeid
Medfagansvarlig i SO-103: Fordypning i sosialt arbeids teori og praksis
Foreleser, gruppeveileder og sensor i SRE-100: Samfunn, religion, livssyn og etikk
Fagansvarlig for SO-307 Bacheloroppgave i sosialt arbeid
Sosionom ved Fagerholt skole
Miljøterapeut ved Den Skreddersydde Enhet (DSE)
Praktikant ved NORCE (tidligere Agderforskning)
Foreleser, mastermentor og ferdighetslærer ved instituttet for sosiologi og sosialt arbeid, UiA
Medarbeider i Nattergalen ved UiA
Medfagansvarlig i SO-103-1: Fordypning i sosialt arbeids teori og praksis
Fagansvarelig i SO-307: Bacheloroppgave i sosialt arbeid
Doktorgradsprosjekt vedrørende forventninger og sosiale normer for foreldreskap i Norge sett opp mot en barnehagekontekst (pågående)
Masteravhandling om introduksjonsprogrammet, makt og integrering
Forskningsprosjekt vedrørende tiltaksgruppa i barnevernet, Kristiansand
Integrert med makt : Dagens resultatmåling av introduksjonsprogrammet
Sist endret: 10.01.2023 16:01