Sangeeta Singh er professor på Handelshøyskolen ved Universitetet i Agder. Hun har en PhD i markedsføring og en MBA i internasjonal markedsføring fra Kent State University (USA), og en MBA i markedsanalyse og en bachelor i matematikk og statistikk fra Universitetet i Allahabad (India)
Singh forsker på forbruksadferd, merkevarebygging og tjenester. Hennes forskning er publisert i Journal of Interactive Marketing, Journal of Services Research og International Marketing Review. Hun har også bidratt til flere bokkapitler.
Singh er tidligere professor i markedsføring og assisterende dekan på BI. Hun har også erfaring fra universiteter i USA, Frankrike, Spania, Tyskland, Litauen og Kina.
Singh underviser i merkevareledelse og markedsføring i sosial medier, noe som samsvarer med hennes forskningsinteresser for merkevarefortelling i sosiale medier.
Sangeeta´s research interests are broadly in the field of consumer behavior and specifically in branding, especially in social media.
Sangeeta is responsible for Brand Management and Advertising at the bachelors level and Creative Problem Solving at the masters.
Before joining Uiversity of Agder, Sangeeta was employed at the Norwegian School of Business BI as a Professor in the Department of Marketing.
Sangeeta teaches brand management and social media marketing, both of which are aligned with her research interests in brand storytelling in social media.
Sist endret: 7.03.2023 12:03