Gå til hovedinnhold

Du er nå på UiAs gamle nettsider. Informasjonen du finner her kan være utdatert.

Her finner du våre nye nettsider

0
Hopp til hovedinnhold
 
Kontortid:
08.00-15.30

Vitenskapelige publikasjoner

  • Kjenes Arnesen, Siv Merete (2024). Secondary school pupilsʼ experiences of participating in adapted farm-based education in Norway: Inner motivation and personal development outcomes. Nordisk tidsskrift for ungdomsforskning (NTU). ISSN: 2535-8162. 4 (1). s 1 - 19. doi:10.18261/ntu.4.1.5.
  • Arnesen, Siv Merete Kjenes (2023). «Fra klassens bråkmaker til arbeidskar». Ungdommers fortellinger om gård–skole-tilbudets betydning for personlig utvikling og yrkesvalg. Fontene forskning. ISSN: 1890-9868. 16 (1). s 44 - 57.
  • Kjenes Arnesen, Siv Merete; Jensen, Andreas Reier; Patil, Grete Grindal; Berget, Bente (2022). Gården som arena for tilpasset opplæring: Erfaringer med gård–skole-tilbud i et inkluderingsperspektiv. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis. ISSN: 2535-7697. 16 (1). s 101 - 118. doi:10.23865/up.v16.3355.
  • Støkken, Anne Marie; Arnesen, Siv Merete Kjenes (2019). Innovation by care farming- implications for professional work and development. Tjenesteutvikling ved ulike former for samarbeid. ISBN: 9788245033434. Fagbokforlaget. Kapittel 10. s 169 - 186.
  • Kjenes Arnesen, Siv Merete (2022). Tilpasset opplæring på gård. Hvordan opplever elever på ungdomstrinnet et slikt tilbud?.

Sist endret: 3.09.2019 12:09