Tore Bråthen

Førstelektor

Studieprogramleder

Kontor:
K1029 ( Universitetsveien 25, Kristiansand )

Fagområder: Jeg underviser i musikkteknologi, musikkteori, komponering, arrangering, samspill, musikalsk analyse, musikkformidling og hovedinstrument, rytmisk trompet. Jeg er også faglig koordinator for den utøvende bacheloren på Institutt for Rytmisk Musikk

Jeg er i tillegg til å jobbe på universitetet ved institutt for rytmisk musikk, freelancemusiker med trompet som hovedinstruement. Jeg dirigerer Kristiansand Storband og Sørnorsk ungdomstorband. Jeg arrangerer musikk for ulike settinger, holder seminarer og foredrag.

Jeg er med i en forskningsgruppe på Institutt for rytmisk musikk der musikkteknologi er i fokus.

Vitenskapelige publikasjoner

• Bråthen, Tore (2022). Forestillinger i regi av den kulturelle skolesekken med Menn i Modus.
  • Bråthen, Tore (2022). Konsert med tittel "Relasjoner".
  • Bråthen, Tore (2022). Konsert med "Soultrain".
  • Bråthen, Tore (2022). Konsert med Christianssand Storband og Espen Grjotheim.
  • Bråthen, Tore (2022). Konsert med "The Crooner Company".
  • Bråthen, Tore (2022). Sanger om Søgne.
  • Bråthen, Tore (2022). Konsert "Big Band Explotion".
  • Bråthen, Tore (2022). Konsert med "The Kiises".
  • Bråthen, Tore (2022). Konsert i Lyngdal Kirke.
  • Bråthen, Tore (2022). Konsert i Austad Kirke.

Forskningsgrupper

Sist endret: 11.04.2023 08:04