Hva gjør digitalisering med samfunnet?

Eilerts salong inviterer til en spennende samtale om digitalisering i samfunnet 12. mars kl. 19.00 på Teateret i Kristiansand.

Illustrasjon for arrangementet Hva gjør digitalisering med samfunnet?

"Skjermer i skolen" er kommet for å bli, selv om mange nok skulle ønske at det ikke var sånn, skal vi tro debattene som ruller og går i sosiale media.

• Hva gjør egentlig digitalisering med samfunnet?
  • Hvordan kan man utdanne til digital danning?
  • Hvordan gjør man det, og hva slags kompetanse trenger egentlig lærere og elever?

I Eilerts salong møtes forskere og samfunnsdebattanter i samtale på Teateret 12. mars for å diskutere nettopp dette.

Først blir det en forsamtale med lærerne Kari Midtsund Nordbø og Susanne Stav Graasvoll, etterfulgt av forskerne Cathrine Tømte, Martin Smith-Gahrsen og Irene Trysnes.

Til slutt åpnes det opp for spørsmål fra salen.

Vi sees på Teateret til en spennende samtale!

• 12. mars kl. 19.00
  • Teateret, Kongens gate 2, Kristiansand