UiAs strategi 2025-2028

UiAs eksisterende strategi varer ut året – og vi er godt i gang med prosessen for den neste. Denne siden gir deg informasjon om de aktivitetene som inngår i prosessen. Du kan også gjennom denne siden stille spørsmål eller gi dine innspill underveis.

Ledelsen takker for engasjement og mange gode innspill så langt i prosessen! 8. april sendes et strategiutkast på høring, og høringsfristen settes til 2. mai. Endelig strategi skal vedtas av universitetstyret 19. juni. Høsten 2024 skal fakultetene og avdeling for lærerutdanning utarbeide strategiplaner som operasjonaliserer strategien på fakultetene.

Prosess / tidslinje

31. jan 2024

Strategi i universitetsstyret

Jan - feb 2024

Instituttmøter

Jan - feb 2024

Workshops for fire strategiområder.

Feb 2024

Eksterne innspill

Se på muligheter for eksterne innspill

Mars 2024

Oppsummering

Oppsummering av instituttmøter, work-shopper og innspill via nettsiden og utarbeidelse av forslag til strategi.

18. mars – Møte i RSA

UiAs råd for samarbeid med arbeidslivet

April - mai 2024

Høring

Utkast på høring

8. april – Utkast til strategi sendes på høring

2. mai – Høringsfrist.

Tidlig juni 2024

Oppsummering

Oppsummering av høring og forslag til universitetsstyret presenteres for et felles ledermøte.

Vedtak

Endelig vedtak i universitetsstyret.

19. juni – Endelig behandling

Endelig strategi behandles av universitetsstyret.

Høsten 2024

Fakultetene og LU utvikler strategiplaner.

Gi ditt innspill her:

Vi er glade for dine bidrag. Følg vanlige regler for god debattoppførsel. Du velger selv om du vil legge inn kommentarer anonymt eller med navn (du trenger ikke å logge inn).