Meld deg på for å få ideer og del erfaringer sammen med kolleger fra ulike fag!
Artikkelen er mer enn to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Mange undervisere bruker, eller ønsker å ta i bruk, alternative vurderingsformer som podkast, video, animasjon og andre digitale produkter i arbeidskrav, mappeeksamen etc. Dette kan bidra til å skape større variasjon og økt studentaktivitet, men kan være utfordrende å vurdere.
ProDiG-prosjektet inviterer lærerutdannere ved UiA til workshop om ulike digitale vurderingsformer, torsdag 26. november:
10:30 Eksempler på digitale vurderingsformer v/ Cathrine Tømte, professor ved Institutt for informasjonssystemer (IIS) og Susanne Stav Graasvoll, grunnskolelærer ved Vardåsen skole i delt stilling ved IIS.
De vil vise eksempler fra egen undervisning i emnet IS215 - Digitalisering i skolen og lærerens profesjonsfaglige digitale kompetanse
11:00 Uformell erfaringsdeling (flere har brukt eller planlegger å teste ut digitale innleveringer)
11.30 Ferdig
Grunnet smittesituasjon blir denne samlingen digital. Vi sender Zoom-lenke til påmeldte deltakere før samlingen.