11. okt - 13. okt 2021

Campus Grimstad

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Den fjerde internasjonale konferansen om intelligent teknologi og applikasjoner INTAP 2021

University of Agder, Campus Grimstad.

11 okt - 13 okt
kl 09:00 - 18:00

Legg til kalender

Campus Grimstad

Påmeldingsfrist

Ingen frist angitt

Den fjerde internasjonale konferansen om intelligent teknologi og applikasjoner (INTAP’21) holdes 11. til 13. oktober 2021 ved Universitetet i Agder i Grimstad. INTAP’21 arrangeres av Universitetet i Agder (UiA) og OsloMet med støtte fra Senter for forskning på kunstig intelligens (CAIR); Artificial Intelligence Research Group, Islamia University of Bahawalpur, Pakistan og UiA.

INTAP’21 sponses teknisk av Springer og støttes av Institute of Electrical and Electronics Engineers Norway Section. INTAP’21 vil ta for seg nylige fremskritt innen maskinlæring og kunstig intelligens som har resultert i en rekke nye forskningsfelt som robotikk, omgivelsesintelligens, gjennomgripende intelligens, web-intelligens, biologisk inspirert intelligens og mange flere.

Fremveksten av nye felt innen intelligent databehandling har åpnet nye horisonter for forskning og utvikling. Disse fremskrittene innen intelligent databehandling påvirker hvordan vi lever.

Videre er vi interessert i å undersøke hvordan ny intelligent teknologi bidrar til å forenkle beslutningstaking og informasjonsbehandling.

Målet med denne konferansen er å tilby et internasjonalt respektert forum for vitenskapelig forskning i de databaserte metodene og teknologiene for kollektiv intelligens og dets applikasjoner innen (men ikke begrenset til) felt som grønn databehandling, omgivende databehandling, allestedsnærværende databehandling, global databehandling, gjennomgripende databehandling osv.