Arbeidserfaring:
SkandiaEnergi (2019). Leder merkevare
Agderforskning/Norce (2016- ). Forsker / Prosjektleder.
NorgesEnergi (2003-2016). Merkevareansvarlig.
Utdannelse:
MSc Tourism Management and Planning, Bournemouth University, England.
Bachelor i økonomisk/administrative fag med fordypning i Internasjonal Markedsføring, Høgskolen i Telemark.
1 årig fordypningsstudie i Reiseliv, Høgskolen i Telemark.
2 årig Økonomi og Administrasjon, Høgskolen i Agder.
Undervisning:
International e-Marketing, UiA (MF 300).
Faglig interesse:
Merkevarebygging, Markedsføring, Sosiale Medier, Reiseliv og Kultur, Innovasjon.
Forskningsgrupper:
Forskningsgruppe UiA: Markedsføring.
Forskningsgruppe Agderforskning: Innovasjon og Kultur.
Prosjekter Agderforskning:
Evaluering av museumsreformen i Hordaland, Undersøkelse av medlemsmassen til Norsk Kuratorforening, «Kristiansand: Barnas By», Den danske familieturisten, Nordic Childhood, The Grand Tour of Ibsen, Medforsker på NFR finansierte Icons.
Sist endret: 27.04.2023 13:04