Sørbø fullførte nylig sin doktoravhandling med tittelen "Utvikling av praksis og tilnærminger til elektronisk populærmusikkutdanning," der han fokuserte på hvordan kontinental pedagogisk teori, spesielt representert ved teoriene til Gert Biesta, kan informere elektronisk populærmusikkutdanning når det gjelder hva og hvordan vi underviser.
Han er for øyeblikket prosjektutvikler og leder for arbeidspakken i CreaTeME (Senter for fremragende bruk av teknologi i musikkutdanning) og prosjektleder for studX (et prosjekt om studentaktiv læring og studentekspertise i musikkutdanning). Hans interesser fokuserer hovedsakelig på hvordan musikkutdanning kan tilpasse seg teknologiske utviklinger på måter som fremmer originalitet og medborgerskap.
Sørbø er for øyeblikket prosjektutvikler og leder for arbeidspakken i CreaTeME (Senter for fremragende bruk av teknologi i musikkutdanning) og prosjektleder for studX (et prosjekt om studentaktiv læring og studentekspertise i musikkutdanning). Hans interesser fokuserer hovedsakelig på hvordan musikkutdanning kan tilpasse seg teknologiske utviklinger på måter som fremmer originalitet og medborgerskap.
Sist endret: 5.10.2023 12:10