Master, historie- og samfunnsfaglærer (2005) | Murmansk State Pedagogical University, Russland
Master i lærerprofesjon og yrkesutøvelsen (2015) | NTNU, Norway
PhD i pedagogikk (2019) | Universitet i Agder
Overgang fra grunnskolelærerutdanning til lærerarbeid
Internasjonalisering av lærerutdanning
Pedagogikkfagets betydning for grunnskolelærerstudentenes utvikling som lærere
Etnisk mangfol i grunnskolelærerutdanningen (DIVGlu)
PED156, PED 157 Lærerens tilrettelegging for elevenes læring og utvikling i et mangfoldig klasserom (trinn 1-7 og 5-10)
PED159, PED 160 Elevens faglige, sosiale og personlige utvikling og læring i et mangfoldig klasserom (trinn 1-7 og 5-10)
PED426, PED428 Den forskende, nyskapende og etisk bevisste lærer (trinn 1-7 og 5-10)
PED427, PED 429 Skolen i et pluralistisk samfunn (trinn 1-7 og 5-10)
PED519 Vitenskapsteori og forskningsmetoder
PED533 Vitenskapsteori og metode for den forskende lærer, profesjonsrettet spesialpedagogikk
PED991 Skolebasert veiledningspedagogikk
PED982 Veiledningspedagogikk for praksislærere i grunnskolelærerutdanningen
Pedagogikk, didaktikk, lærerutdanningen og læreres profesjonsutvikling.
Studentaktive undervisningsformer gjennom økt studentmedvirkning i lærerutdanningen
Demokratisk medvirkning i lærerutdanning
Praksislærer som lærerutdanner
Internationalization at Home (https://international.uia.no)
DivGLU (Etnisk mangfold i grunnskolelærerutdanning)
Pedagogikkfagets betydning for lærerstudentenes profesjonelle utvikling
Sist endret: 23.02.2024 11:02