Gå til hovedinnhold

Du er nå på UiAs gamle nettsider. Informasjonen du finner her kan være utdatert.

Her finner du våre nye nettsider

0
Hopp til hovedinnhold

Mariette Aanensen

Universitetslektor

 
Kontor:
51108F ( Universitetsveien 51, Kristiansand )

Vitenskapelige publikasjoner

  • Langeland, Gerd Martina; Horverak, May Olaug; Aanensen, Mariette (2024). Medvirkning. ISBN: 9788202827441. Cappelen Damm Akademisk.
  • Aanensen, Mariette; Holck, Siw-Aina (2020). Action : engelsk for yrkesfag. ISBN: 9788203403613. Aschehoug & Co.
  • Aanensen, Mariette; Langeland, Gerd Martina; Horverak, May Olaug (2023). An alternative approach to working with assessment in school – how to make students profit from teachers’ feedback..
  • Aanensen, Mariette; Langeland, Gerd Martina; Horverak, May Olaug (2023). An Alternative Approach to Working with Assessment in School – How to Make Students Profit from Teachers’ Feedback.
  • Horverak, May Olaug; Aanensen, Mariette; Galteland, Tone Marie; Henriksen, Arild Høie (2023). Helping Refugees and Immigrants in Norway to Finish Lower Secondary School – Self-Regulation, Motivation and Mastering of English in Adult Learning.
  • Horverak, May Olaug; Langeland, Gerd Martina; Aanensen, Mariette (2022). Argumenterende tekst: En læringsplakat fra Systematisk arbeid med mestring, medvirkning og motivasjon.
  • Horverak, May Olaug; Langeland, Gerd Martina; Aanensen, Mariette (2022). SAMM-metoden forklart for lærere.
  • Aanensen, Mariette; Henriksen, Arild H. (2022). A closer look at the Norwegian curriculum in subject English.
  • Garmannslund, Per Einar; Aanensen, Mariette; Wergeland, Birgitte (2022). Kartlegging og analyse i barnehage og skole.
  • Aanensen, Mariette (2022). Sammen om kompetanse: Medvirkning og refleksjon over egen læring i vurderingsarbeidet.
  • Aanensen, Mariette; Kvinlaug, Anders Magnus (2022). De nasjonale satsingene for kompetanse i barnehage og skole på Agder: Fra elev til student: Lesing i alle fag.

Sist endret: 7.09.2022 20:09